16 Ağustos 2010

Sıcak sanırım.....


Sıcak, öyle sıcak ki, sıcak şeyler pişirmeyi aklıma getirmeyecek kadar sıcak.


Geldiğim yerin esintili güzelliğini anlatan bir görüntü koyayım ben de. Karabiber ağacı imiş. Su kanallarını çok severmiş, hatta evlerin su tesisatlarından bile hoşlanırmış. Bundan ürkenler kesermiş hemen, ama kökleri öyle inatçıymış ki kurutmak gerekirmiş bir daha boy vermesin diye.
Ben anlatanların yalancısıyım. Ama hem görüntüsünü, hem gölgesini hem de pembe kabuklarını bile soymadan kullandığım tanelerinin aromasını pek sevdim.

9 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

betülcüğüm canım hoşgeldin.
ben çok sevdim bu resimdeki güzel taneleri :)))))

sevgiler..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Betülcüğüm hoşgeldin... Umarım bol dinlenceli ve eğlenceli bir tatil olmuştur. Karabiberle ben de Didimde tanıştım... Dediğin gibi su kanallarında hoşlanan bir ağaçmış...
Ama çok güzel taneleri...

Sevgiyle öpüyorum, tekrar hoşgeldin...

MMO dedi ki...

Ay hem de nasıl sıcak!

daimamutfak dedi ki...

Betülcüğüm ben datcada iken tanıdım karabiber ağacını.harika değilmi pembesi.

dokuzuncubulut dedi ki...

Bodrum'da bir arkadaşımın bahçesinde vardı karabiber ağıcı. Her sene gidince toplardık. Ama 2-3 sene evvel ağacı kesmek zorunda kaldılar, eve çok yakın olduğu için zemindeki su depolarını sarmış... Çok üzüldük ama başka çare bulamamışlar. Kısacası anlatılanlar doğru maalesef...
Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Ne güzel şeyler değil mi? Bizim sitede, yürüyüş yolumda var bu ağaçlardan ve pek keyifli dallarının altından geçerek yürümek.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Canım benim güzel dileğin için teşekkür ederim. Hep yüreğimdesiniz biliyorsun bunu dimi :))
ne kadar güzel bir görüntüsü var karabiber ağacının meyvelerinin. Hayran kaldım.
Kucak dolusu sevgiler canım.

durutarifler dedi ki...

Hoş geldin diyeceğim ama sen kalmak mı isterdin , yoksa bu kadar tatil yeter eve dönmek de güzel mi derdin. Ama biz seni özledik

Betül İnce dedi ki...

Teşekkürler.

Google