14 Kasım 2010

Kurabiye

Saat her zaman şimdi!

Zaman her zaman şimdi!
Başlamak veya bitirmek için de öyle!



1 paket (küçük, 200 ml) krema
115 gr pudra şekeri
1 yumurta
50 gr hindistan cevizi
1 paket kabartma tozu
340 gr un

Üzeri için:

1 paket sütlü, 1 paket bitter çikolata (160 gr)
2 yemek kaşığı krema



Malzemeleri sırasıyla koyup iyice yoğurduktan sonra hamuru üzerini kapatıp bir gece buzdolabımda beklettim. Şekil verip 180 dereceye ısınmış fırında pişirdim. Soğuduktan sonra eritip kremayla karıştırdığım sosa batırdım.

11 yorum:

Hülya dedi ki...

Bu kurabiye hemen not alındı yapılacaklar arasına eklendi...
Nefisss

hdidem95 dedi ki...

Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle.

aslı dedi ki...

hindistan cevizi ve çikolata bir arada. Tadı mükemmel olmalı.
İyi bayramlar, sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

sagliktakadin.com canım linki vermiştim aslında bana verme ona yönlendirme yapıyorsun bilmeden iyilik ediyorsun dediler kaldırdım canım sevgiler

durutarifler dedi ki...

Betül,
bayramlık çukulatalı kurabiyeler hazırlanmış.
Sağlıklı ve mutlu tüm aile birlikte nice bayramlar dilerim
Kocaman sevgiler sana

nesrin dedi ki...

Nefis olmuslar. Ellerinize saglik.

Betül İnce dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

MMO dedi ki...

Gerçekten yediğim en güzel 5 kurabiye arasına girmiş bir kurabiye bu. Muhteşem bir şey, bayıldım. :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

zaman bugünlerde aleyhimde diye korkuyorum ben sadece..
şunlardan 1 tane atıp ağzıma kattığı rayihayla bütünleşeyim ve yalancıktanda olsa bırakayım herşeyi çok geride..
neyse hayal alemi ne yapalım:)

MMO dedi ki...

Cumartesi günü kızlara bundan yapıcam, çok heyecanlıyım! :D

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

bende kupanın üstündeki yazıyı not aldım....çok güzel...kurabiyelerde öyle ...ellerinize sağlık....

Google