28 Aralık 2012

Bir yıl daha.....


Bu yıl da beraberdim.....
Ailem ve dostlarımla.
Sevdiklerimi tuttum; sevmediklerimi,  sevemediklerimi  tutmadım. Tutunduklarıma ve bana tutunanlara daha sıkı sarılarak.
Beni tutmak istemeyenleri anladım ve kabul ettim. Üzüntümü, kırgınlığımı aştıktan sonra  arkama bakmadan.
Yine de kimi zaman uzaklaştım.  Ama bir an geldi  yeniden yaklaştım. Kopmamayı ve yeniden anlamak gerektiğini öğrendim.
Bazen kendi kendime üzüldüm, bazen kendi kendime sevindim. İyi ki varlar dedim.
Tüm duyguların, davranışların insana ait olduğunu iyice anladım. Benim başıma gelmez dememeyi yeniden öğrendim.
Acı, tatlı, durgun, karışık, tüm tanımlamaları kavrayan zamanlarımdı bu yıl da.....
 

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Betülüm yeni yıl sana ve ailene sağlık, huzur, mutluluk getirsin. Sımsıcak sevgilerle öpüyrum...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sağlıklı,umutlu,mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle!

durutarifler dedi ki...

Betülüm annem taşınıyor. Sürekli anneme yardım halindeyim.
Şimdiden sağlık ve mutluluk ve huzurrrr diliyorum
Sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

teşekkür ederim :))
bende sana tüm isteklerinin gerçekleşeceği sağlıklı mutlu bir yıl dilerim
sevgiyle kucaklarım

sevimin sayfasi dedi ki...

mutlu yillar diliyorum...

Google