23 Ekim 2007

Hayat................


Bazen okuduğum bir şey için “ah işte ben de böyle düşünüyorum ya da böyle hissediyorum” dediğim çok olur ve bazen onları not ederim.

Onlardan bazıları, paylaşmak istedim (Tavuk Suyuna Çorba, Kadınların Yüreğini Isıtacak Öyküler kitabından):

Nasıl ve ne zaman öleceğinize kendiniz karar veremezsiniz, ama nasıl yaşayacağınız kendi elinizdedir. (Joan Baez)

Her şeyi olduğu gibi değil, görmeyi istediğimiz gibi görürüz.(Anais Nin)

Bir çocuk sahibi olma kararını vermek çok önemlidir. Bu kararla yüreğiniz bedeninizin dışında hareket etmeye başlar. (Elizabeth Stone)

Yaşamdaki diğer güzel şeylerin çoğu, ikişer, üçer, düzinelerle ve yüzlercedir. Sayısız gül, yıldız, günbatımı, gökkuşağı, kardeş, hala ve kuzen vardır, ama anne tektir. (Kate Douglas Wiggin)

Anne, size bir destek olmaktan çok, desteksiz ayakta durmayı öğreten kişidir. (Dorothy Canfield Fisher)

Çocuğunuza gökkuşağını gösterirken işiniz bekleyebilir, ama gökkuşağı işinizi bitirmenizi beklemez. (Patricia Clafford)

Bir şeyi yapamayacak kadar yaşlandığını hisseder etmez, onu hemen yap! (Margaret Deland)

Mezar taşlarının üzerine dökülen en acı gözyaşlarının nedeni, söylenmemiş sözler ya da tamamlanmamış işlerdir. (Herriet Beecher Stowe)
Devamı var........................................


1 yorum:

daimamutfak dedi ki...

bet�l merhaba can�m.Bak hemen geldim.Yorumun i�in te�ekk�r ederim.Blogun yeni galiba hay�rl� olsun.Ankaral� olman ise ayr� bir g�zel..sevgiler...neriman..

Google