01 Kasım 2007

Pilavı ve püresi içinde.........

İnceltilmiş tavuk biftekleri (Ben 8 parçadan yaptım).
Sos: Zeytinyağı, tuz, köri, çok az süt, 1 tatlı kaşığı nar ekşisi. Tavukları sosun içinde ve buzdolabında birkaç saat beklettim.
İç: Bir avuç haşlanmış pirinç, 3 adet haşlanmış patates rendesi, kaşar ve 1 adet sarımsak rendesini tavuk parçalarını beklettiğim sos ile karıştırdım ve bifteklerin arasına koyarak üçgen şeklinde kapattım.
Tavuk parçalarını, 3 domates rendesi, 1 yemek kaşığı salça, 1 yemek kaşığı tahin, tuz ve su ile hazırladığım sosla 180 derecede sosunu çekip kızarana kadar pişirdim.

1 su bardağı pirinç haşlamıştım. Artan iç malzemesine kalan pirinci, 1 yumurtayı, 1 paket kabartma tozunu, 1 büyük parça rendelenmiş köy peynirini ilave edip toplar yaptım. Üzerlerine yumurta sarısı sürerek 180 derecede kızarana kadar pişirdim.

Hiç yorum yok:

Google